پیام تسلیت هنرمندان برای درگذشت مرتضی پاشایی(قسمت اوّل)

– مرتضی رفت…درگذشت مرتضی پاشایی را از طرف خودم به جامعه هنری تسلیت می گویم و شاید به جرأت می توانم بگویم که یکی از استعدادهای موسیقی را از دست دادیم. روحش شاد و یادش گرامی. بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم…(شادمهرعقیلی)

– خیلی دلم گرفته مرتضی خیلی گرفته رفیق. همیشه مرحم دل گرفتگییام بودی والان تنهامو رفیقم نیست که مرحمم باشه.عزیزم ببخش اگه نتونستم دوست خوبی برات باشم ببخش اگه نتونستم بهت ارامش بدم ببخش تو فقط ببخش. رفیق اروم باشو خوب بخواب.خدایا راضییم به رضای تو ( محمد علیزاده)

– خداحافظ مرتضی ، عزیزم هر جا که باشی میدونم الان تو آرامشی ، تو همیشه تو قلب میلیون ها ایرانی زنده میمونی . تسلیت به خانواده پاشایی و همه انسان های این سرزمین ( فرزاد فرزین )

– انا لله و انا الیه راجعون
در کمال تأسف باخبر شدم خواننده محبوب کشورمان مرتضی پاشایی دار فانی را وداع گفت 
!
این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان , جامعه موسیقی و هوادارانش تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نمایم ( مجید خراطها )

– تنها صداست که می ماند ، در گذشت مرتضی عزیز را به جامعه هنر تسلیت عرض می کنم و برای خانواده محترم پاشایی آرزوی صبر دارم . گرچه هنرمند با آثارش در قلب ها و یادها ماندگار و ابدی خواهد بود ( مهدی یراحی )

– پیش از این با تمام وجود آرزو و خواستمان سلامتى شما بود و حالا باید عمیقن عزادار باشیم . کاش اینقدر عجله نمیکردیم و پیشتاز در خبر رفتنت نبودیم و عمیقا با مثبت اندیشى بیشترى منتظر ایستادن دوباره ات بودیم افسوس شما با صداى زیبایت همیشه هستى آقاى پاشایى در میان عمیق ترین تاریکی ها به دو چشم غمگینی می اندیشم و به پنجه هایی که خاک،خاک مهربان آن را می پوشاند (مهناز افشار)

– چند روز پیش رفتم پیشش. رو همین تخت دراز کشیده بود. مرگ حقه. دست خداستتقدیره. مخصوصا سرطان که تدریجی آدم رو می کُشه. ولی چیزی که ناراحتم کرد این بود بهم گفت “ببخشید اگه اولین دیدارمون همچین جاییه”. و وقتی خدافظی کردیم گفت “داداش استودیو می بینمت”. حیف شد. ولی حداقلش اینه که دیگه درد نمی کشی. حداقلش اینه که راحت شدی. اینم توجیه ماست که دیگه نداریمت. ولی جای خالیت حس میشه داداش. روحت شاد مَرد. ( یاس )

– لبخند بزن مرتضى ، آهنگات و صدات تا ابد تو یاد و قلب مردم میمونه و این یعنى جاودانگى (زانیار خسروی)

– نیت کردم آهنگ خدافظیو شب هفتمش بدم به نیت آمرزش وخداحافظى باهاش چون اینو میدونم که مرتضى عزیز قربانى شد براى زنده شدن عشق و موسیقى تو کشورمون و منم میخوام با نیتم به نیتش قدرت بدم !! به این نیت که مرتضى عزیز قربانى باشه براى زنده شدنه عشق و موسیقى توکشورمون و بدین وسیله مطمئنم که روحش هم شاد میشه ، من ازصمیم قلبم به خانوادش و به مردم تسلیت میگم و امیدوارم که ریشه ى بیمارى از این سرزمین کنده شه !!! خدایا مرتضى عزیز رو به تو میسپاریم  (امیر تتلو)

– همیشه زنده ای … ( سامی بیگی )

– درگذشت یکی از هنرمندان خوب کشورمون آقای مرتضی پاشایی رو به جامعه هنری و مخصوصا خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم.
روحشون شاد و یادشون گرامی
.(حمید طالب زاده)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 8:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمّدامین کیالها |