بدون شرح

من گريه کردم و تو خوندى" يکى هست..تو قلبم"
 من لج کردم و تو خوندى " آدم که قسم خوردشو دق نميده"

من بغض کردم و تو خوندى " بغضم گرفته وقتشه ببارم "
من تنها شدم و تو خوندى " نگران منى به تو قرصه دلم "
با احساسم بازى کردن و تو خوندى " بگو اين دروغ دوست داشتنى و اينبارم..باز بگو بى تو ميميرم بگو دوستت دارم.."
عشقم داره از پيشم میره و تو خوندى " ديدى بى من دارى ميري ديدي قولاتو شکستى "

ميبينى...‌
من با تو زندگى کردم

وقتايى که حالم خوب بود بلند بلند تو گوشم خوندى " قلبم رو تکراره "

حالا تو رفتى و من ميگم: دل دنيارو خون کردى که اينجورى تو رفتى



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 3:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمّدامین کیالها |